I sammenheng med kjøp av Yale Doorman og verisure styring så kjøpte jeg en klimasensor for garasjen.

Hvorfor garasjen?

  • Dersom temperaturen er lik ute temperaturen så står porten åpen
  • Passe på at det ikke blir fukt i garasjen da den ikke har ventilering

I appen så får jeg temperatur og fuktighet. Jeg vet at det er -10 grader ute så her er porten lukket.

Screenshot_20160115-154656

Det står at jeg har et problem og det er fordi jeg ikke har skrudd sensoren på veggen enda. Da sier den i fra. Den sier også ifra hvis noen fjernersensoren fra veggen.

IMG_20160111_214904

IMG_20160111_214824

Vi er veldig fornøyd med klimasensoren, så fornøyd at vi kjøpte en til. Den tenker vi å plassere rett utenfor døren i taket så vi kan se temperaturen rett utenfor døren.

 

 

 

 

